فروش مشعل اخگر


شرکت تولیدی اخگر جهت سهولت دسترسی مشترکین خود به محصولات تولیدی اقدام به فروش مشعل اخگر به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است، شما جهت خرید مشعل اخگر از دو طریق میتوانید اقدام کنید، اول خرید به صورت اینترنتی و دوم تماس با دفتر مرکزی شرکت اخگر و اعلام درخواست خود .

فروش اینترنتی مشعل اخگر

فروش مشعل اخگر اینترنتی

مطمئن ترین روش خرید مشعل های گازسوز و بدون صدای اخگر خرید اینترنتی می‌باشد

برای خرید اینترنتی مشعل اخگر شما با مراجعه به این لینک مشعل مورد نظر خود را خریداری کرده و در صورتی که ساکن شهر تهران میباشید مشعل مورد نظر ظرف کمتر 24 ساعت به همراه نصاب برای شما ارسال خواهد شد و اگر ساکن شهرستان ها نیز هستید ظرف کمتر از 24 ساعت مشعل برای شما ارسال خواهد شد و گزارش آن برای شما پیامک می‌شود. با خیال آسوده خرید اینترنتی مشعل اخگر خود را انجام دهید و از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اخگر استفاده کنید.

برای خرید اینترنتی مشعل اخگر روی تصویر زیر کلیک کنید

سوال : آیا خرید اینترنتی مشعل اخگر شامل گارانتی می‌باشد؟ 

پاسخ : بله، به طور قطع فروش اینترنتی مشعل اخگر نیز دارای گارانتی می‌باشد و حتی مزیت خرید به این روش اینجاست که پس از پرداخت اینترنتی و قبل از ارسال مشعل کارت گارانتی آن مهر شده و به دلیل اینکه در پاره‌ای از اوقات ممکن است زمان خرید محصول تا نصب آن کمی فاصله بیافتد ما تاریخ شروع گارانتی را از یک ماه پس از تاریخ خرید درج خواهیم کرد

 

خرید اینترنتی مشعل اخگر
خرید اینترنتی مشعل اخگر

نحوه خرید تلفنی مشعل اخگر

جهت خرید مشعل با شماره تلفن دفتر مرکزی اخگر تماس حاصل نمایید و در صورتی که ظرفیت مشعل مورد نظر خود را میدانید و یا قبلا از مشعل اخگر استفاده کرده اید و میدانید مشعل چند شعله نیاز دارید فقط نسبت به ارائه آدرس خود به اوپراتور اقدام کنید و منتظر باشید مشعل همراه با نصاب به محل اعزام شوند. یکی از مزیت های این روش این است که قبل از نصب مشعل هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و در کلیه هزینه ها بعد از نصب و راه اندازی توسط نصاب دریافت می‌شود. البته متأسفانه فعلا فقط در شهر تهران و در موارد ضروری در شهرهای شمال کشور امکان این خدمت وجود دارد.

اما در صورتی که هدف شما از نصب مشعل اخگر در واقع صدای بسیار زیاد مشعل های دمنده دار می‌باشد و قصد خرید مشعل بی صدای اخگر را دارید از مشاوره فنی کارشناس شرکت جهت انتخاب مشعل اخگر استفاده کنید و سپس درخواست خود را ثبت کرده و منتظر باشید.

آیا برای خرید مشعل اخگر باید حضوری اقدام کنید؟

آیا برای خرید مشعل اخگر باید حضوری مراجعه کنیم
آیا برای خرید مشعل اخگر باید حضوری مراجعه کنیم

به هیچ وجه جهت خرید مشعل اخگر نیاز نیست به صورت حضوری مراجعه کنید و فقط به صورت تلفنی درخواست خود را به همکاران ما اعلام کنید و منتظر باشید، مطمئنا پس از ثبت سفارش در اسرع وقت نصاب به همراه مشعل حضور پیدا خواهد کرد

آیا فروش مشعل اخگر با گارانتی می‌باشد؟

آیا فروش مشعل اخگر با گارانتی می‌باشد؟
آیا فروش مشعل اخگر با گارانتی می‌باشد؟

شرکت تولیدی اخگر جهت اطمینان مصرف کنندگان از کیفیت کالا اقدام به ارائه طرح فروش مشعل اخگر با گارانتی بازگشت وجه کرده است،

در این صورت شما تا 7 روز پس از نصب و راه اندازی مشعل های اخگر اگر به هر دلیلی از کیفیت دستگاه رضایت نداشتید بدون قید و شرط مشعل را مرجوع کرده و کل هزینه را به شما تقدیم خواهیم کرد.

ضمانتنامه مشعل اخگر تا چه مدت است؟

مشعل های اتمسفریک اخگر دارای 3 سال گارانتی بی قید و شرط می‌باشد که از تاریخ مندرج در فاکتور محاسبه می‌شود.

آیا نصب مشعل اخگر دارای هزینه است؟

نصب مشعل اخگر
نصب مشعل اخگر

قابل توجه کلیه مشترکین و خریداران محترم، لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی مشعل های اتمسفریک گازسوز و بدون صدای شرکت اخگر بدون دریافت هیچ هزینه ای صورت می‌گیرد.

هزینه های مربوطه شامل اتصالات و شیلنگ و فیلتر نمیباشد و در صورت لزوم این اتصالات باید به صورت جداگانه خریداری شود.

خدماتی که در فروش مشعل اخگر به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود :

  • باز کردن مشعل قبلی
  • نصب مشعل جدید و سیم کشی
  • راه اندازی و تنظیمات مربوطه
  • ارائه کارت گارانتی
  • ایاب و ذهاب

آیا بسته بندی مشعل های اخگر دارای کارتن می‌باشد؟

فروش مشعل اخگر داخل کارتن
فروش مشعل اخگر داخل کارتن

کلیه مشعل های شرکت اخگر دارای بسته بندی کارتن می‌باشد و ضمنا دستگاه به صورت کاملا وکیوم داخل کارتن می‌باشد.

مشعل هایی که داخل کارتن و بسته بندی وکیوم نباشند توسط نصاب راه اندازی نمی‌شود و همچنین شامل گارانتی قرار نمی‌گیرد.

محتویات داخل کارتن :

  • مشعل
  • شعله پوش
  • پیچ و واشر و مهره جهت اتصال به دیگ
  • دفترچه راهنمای مشعل اخگر
  • کارت ضمانت نامه

فروش مشعل اخگر در شهر تهران هزینه حمل دارد؟

هزینه حمل در فروش مشعل اخگر
هزینه حمل در فروش مشعل اخگر

همانطور که قبلا عرض کردیم کلیه هزینه ها تا زمان استارت و روشن شدن مشعل (به غیر از پول مشعل که در انتهای کار دریافت می شود) کاملا رایگان می‌باشد، و این موضوع نیز شامل هزینه حمل دستگاه تا منزل شما نیز هست.

متأسفانه این سرویس فعلا فقط در شهر تهران صورت می‌گیرد و امیدواریم به زودی در سراسر کشور این سرویس را ارائه بدیم.

هزینه حمل = ندارد

پرداخت هزینه در فروش مشعل اخگر به چه صورت است؟

پرداخت هزینه در فروش مشعل اخگر
پرداخت هزینه در فروش مشعل اخگر

مشترکین محترمی که ساکن شهر تهران می‌باشند جهت خرید مشعل اخگر فقط کافیست تلفن را برداشته و شماره زیر را شماره گیری کرده و پس مشاوره با کارشناس ما و مشخص شدن ظرفیت مورد نیاز مشعل آدرس خود را به همکاران ما ارائه داده و منتظر باشید.

در کمتر از یک ساعت (و یا ساعت تعیین شده توسط شما) نصاب به همراه دستگاه مشعل به منزل شما مراجعه کرده و پس نصب و راه اندازی مشعل و ارائه کارت گارانتی محصول به همراه فاکتور و کسب رضایت از عملکرد دستگاه مبلغ فاکتور که فقط شامل هزینه مشعل می‌باشد از شما دریافت خواهد شد.

لازم به ذکر است که با توجه به گارانتی بازگشت وجه شما تا یک هفته فرصت دارید از مشعل استفاده کنید و اگر به هر دلیلی از عملکرد مشعل راضی نبودید با یک تماس کل هزینه پرداخت شده به شما تقدیم خواهد شد.

فروش مشعل بدون صدای اخگر

جهت فروش مشعل اخگر و به عبارتی جهت خرید مشعل اخگر فقط با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

برای این منظور با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

88314410

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *