شرکت اخگر – خدمات اخگر

شرکت گروه صنعتی اخگر
و
خدمات پس از فروش گروه صنعتی اخگر
شرکت تولیدی اخگر

اولین تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری و پکیج شوفاژ زمینی و همچنین مشعل های اتمسفریک گازسوز و بدون صدا در ایران

دفتر مرکزی خدمات پس از فروش گروه صنعتی اخگر

شرکت تولیدی اخگر با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص  در سال 1355 با هدف تولید لوازم خانگی جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و ایجاد اشتغال و تولید کالای قابل رقابت جهت صادرات تاسیس و در سال 1356 به بهره برداری رسید. در طی 4 دهه فعالیت این شرکت توانست افتخارات فراوانی کسب نماید

از آنجایی که برای فراهم نمودن آسایش خانواده‌ها علاوه بر عرضه محصول با کیفیت ارارئه خدماتی منصفانه در اولویت میباشد، شرکت اخگر امروز با بهره‌گیری از تجربیات نیم قرن خدمات‌رسانی به مشتریان، گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی را در ایران تجهیز نموده تا مشتریان با آسودگی خاطر از محصولات اخگر و در شرایط ایمن استفاده نمایند.

اصولا ‏خدمات پس از فروش مدرن و بهینه، بهترین ابزار تبلیغاتی برای بازاریابی و بازارسازی فروش محصولات است. این ‏عامل می تواند بدون پرداخت هزینه تبلیغات، تبلیغات گسترده ای را بین مشتریان ایجاد کند. بخش خدمات ‏مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت است و اجرای صحیح آن باعث ترفیع بین رقبا شده و افزایش ‏مشتریان را نیز به همراه دارد. عدم وجود خدمات مناسب باعث ورود مشتریانی به سازمان خواهد شد که سود آور ‏نیستند و برای مدت طولانی دوام نخواهند داشت.‏ نکته قابل توجه اینجاست که بهترین فروشندگان فقط یک بار می توانند کالایی را به یک مشتری بفروشند بعد از ‏آن این سازمان خدمات است که باید نقش تعیین کننده خود را برای فروش مجدد و ایجاد وفاداری در مشتریان ‏ایفا کند.

خدمات اخگر
دفتر مرکزی خدمات پس از فروش تهران

 

 

آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *